Mediaboek

We hebben in het Mediaboek voor u een verzameling foto’s en video’s verzameld. Neem er de tijd voor, het is zeker het bekijken waard!
Klik op de tekst achter het pijltje om naar die pagina te gaan.

De krijgsmachtonderdelen:

Tijdens onze activiteiten zijn er momenten die op foto vastgelegd zijn, hieronder enkele van die bijzondere dagen:

Regelmatig gaan we met onze Veteranen op stap, ook dat leggen we vast in ons mediaboek.
We hebben ons trouwens voorgenomen hiervan vaker wat foto’s te maken

De jaarlijkse plechtigheden in de Liemers, dit mag zeker niet ontbreken in het mediaboek:

Op 2 april 2016 organiseerden wij een grandioze dag voor de bevolking van Zevenaar en omstreken.
Het hoogtepunt was een concert van het Orkest van de Koninklijke Luchtmacht.
Op 1 april 2017 mochten we het benefietconcert nogmaals organiseren, ook hiervan zijn weer foto’s gemaakt door onze hoffotograaf Daan Witjes
En voor de derde maal organiseerden wij opnieuw een leuk middagprogramma en benefietconcert op 7 april 2018
Uit de schoenendoos: