Veteranen op de bres voor Stichting Hulphond

Op zaterdag 2 april aanstaande organiseren wij als Stichting Veteranen de Liemers een benefietconcert uitgevoerd door het Orkest van de Koninklijke Luchtmacht op het Raadhuisplein in Zevenaar. De netto opbrengst gaat naar Stichting Hulphond.

Vanaf 20.00 uur speelt het orkest de sterren van de hemel. Het gevarieerde repertoire zal bestaan uit verleden en heden van onder andere Marco Borsato, Racoon, Kane, Armin van Buuren e.v.a.

Toegangskaarten zijn te koop vanaf 5 euro per stuk aan de kassa van het Musiater in Zevenaar of online via www.hetmusiater.nl De kassa is geopend op dinsdag, woensdag en vrijdag van 11.00 tot 14.00 uur. U kunt zowel online als aan de kassa kaartjes kopen tot vrijdag 1 april om 14.00 uur. Eventueel overgebleven kaartjes worden op de dag zelf ook nog verkocht.
Donateurs van onze stichting krijgen een kaartje voor een zitplaats.

Er zijn 2 soorten kaarten verkrijgbaar. Namelijk zitplaatsen voor 10 euro en staanplaatsen kosten 5 euro. Het aantal zitplaatsen is beperkt en op is op. Wanneer u een staanplaats heeft kunt u gezellig genieten van de show aan een van de statafels, onder het genot van een drankje.

DAGPROGRAMMA

Overdag is er vanaf 12.00 uur een middagprogramma dat bestaat uit een doorlopende demonstratie van het Korps Nationale Reserve. Daarnaast zullen er een aantal bijzondere militaire voertuigen worden opgesteld. Met enkele van deze voertuigen kan worden meegereden door Zevenaar.
Er zal minimaal één rit worden gemaakt naar de Fergusonbrug in Zevenaar. Daar zal door een veteraan worden uitgelegd wat zich daar aan het einde van de Tweede Wereldoorlog heeft afgespeeld.

Eventuele niet verkochte kaarten voor het concert zijn overdag en voor aanvang van het concert nog te koop bij de ingang van de tent op het Raadhuisplein.

HULPHOND NEDERLAND

Stichting Hulphond zal een collecte houden voor onder andere de opleiding van hulphonden voor ex-militairen met PTSS (Post Traumatisch Stress Stoornis). Deze mensen hebben tijdens hun werk in oorlogsgebieden of op vredesmissies de meest vreselijke dingen meegemaakt en hebben daar een psychische stoornis aan overgehouden. Zonder hun trouwe viervoeter kunnen zij vaak vrijwel niet zelfstandig functioneren.

————————————————————————————————————————————

Onze voorzitter William Thuis was op 7 maart te gast in het actualiteitenprogramma van Favoriet FM
als “gast van de week” Luister naar het interview

RTV Favoriet Zevenaar veteranen

————————————————————————————————————————————

Update 31 maart 2016:

Vandaag heeft de Gelderlander editie de Liemers een artikel geplaatst over ons Benefietconcert over 2/3 pagina.
Bekijk hier het artikel, of ga naar de online versie van de Gelderlander voor een net wat andere tekst en foto.

Klik op de foto voor een vergroting in een nieuw tabblad.

Benefietconcert, Zevenaar, Hulphond, KLu, Veteranen, Stichting Veteranen de Liemers, Gelderlander

Artikel over ons Benefietconcert op 2 april 2016 op het Raadhuisplein in Zevenaar.