Op de bres voor veteranen met PTSS.

Het heeft even geduurd voor het zover was, maar uiteindelijk hebben we een afspraak kunnen maken bij Hulphond in Herpen om de cheque te overhandigen. William, Rien en Rick zijn daar geweest en zijn hartelijk ontvangen door de directeur van Hulphond Nederland Eric Bouer. Lees hieronder het persbericht dat naar diverse kranten en andere media is verstuurd:

Op 27 oktober 2016 overhandigde Stichting Veteranen De Liemers een symbolische cheque van 1000 euro aan algemeen directeur, Eric Bouwer van Stichting Hulphond.

Deze symbolische cheque is tot stand gekomen door de organisatie van een benefiet concert gehouden op 2 april 2016. Deze speciale avond stond in het teken van de bevrijding van Zevenaar en van Hulphond Nederland. Een stichting die hulphonden opleidt voor, onder andere, militairen met het Post Traumatische Stress Syndroom (PTSS).

Vanwege het enorme succes en het maatschappelijke belang, heeft Stichting Veteranen de Liemers het plan dit benefietconcert wederom te organiseren op 1 april 2017. In samenwerking met het Orkest van de Koninklijke Luchtmacht zal de opbrengst van deze bijzondere avond weer ten goede komen van Hulphond Nederland voor veteranen met PTSS.

Op de bres voor veteranen met PTSS, Stichting Veteranen de Liemers, Hulphond

Foto: Hulphond.nl