STVDL bij opening van nieuwe Provinciehuis Arnhem

Op woensdag 20 september is in Arnhem het nieuwe Provinciehuis geopend door Koning Willem-Alexander. Alle burgemeesters uit Gelderland waren hierbij uitgenodigd. Iedere burgemeester mocht één persoon meenemen, waarvan hij of zij meende dat die persoon iets belangrijks heeft betekend voor de stad. Burgemeester Staatsen van Zevenaar heeft zijn keuze laten vallen op de voorzitter van onze stichting,  William Thuis.

Tijdens de strak geregisseerde bijeenkomst kreeg William ook nog eens de gelegenheid om samen met 3 anderen een gesprek te voeren met de Koning. Uiteraard heeft William het uitgebreid gehad over zaken die ons als Stichting Veteranen de Liemers aan het hart gaan. Met name de benefietconcerten ten bate van Stichting Hulphond voor veteranen met PTSS.

Bevestiging

Opnieuw een bevestiging dat onze inzet in Zevenaar en de rest van de Liemers erg gewaardeerd wordt. Opnieuw dus ook een extra stimulans om ons in 2018 weer te gaan inzetten voor het goede doel.

Zie enkele foto’s

provinciehuis_20sept17-04provinciehuis_20sept17-05provinciehuis_20sept17-01provinciehuis_20sept17-02provinciehuis_20sept17-03