Nu, midden december zijn we onlangs als bestuur voor de laatste maal dit jaar bij elkaar gekomen en geëvalueerd wat er dit jaar allemaal is gebeurt. Enkele van onze trouwe bezoekers van het V.O.C. zijn ons ontvallen, maar er zijn gelukkig ook veel leuke dingen geweest. Weet u nog het gigantische spektakel op en rondom het Raadhuisplein? Weken later had Zevenaar het nog over het concert van het Orkest van de Koninklijke Luchtmacht. De jongeren waren helemaal weg geweest van de klimtoren en de flightsimulators en wat een mazzel hadden we opnieuw met het weer. Vele vrijwilligers zijn die dag in touw geweest, deze willen we nogmaals bedanken voor hun inzet. In een woord geweldig. En dan de sponsoren, de gemeente Zevenaar, zonder hen was dat allemaal niet mogelijk geweest. Ook aan hen onze enorme dank van waardering.

4 & 5 mei

Dan was er nog de dodenherdenking en Bevrijdingsdag, ook daaraan heeft onze stichting actief deelgenomen. Diep respect voor de vaak hoogbejaarde veteranen die elk jaar weer in de houding staan.

Soldaat van Oranje

Na de zomervakantie en onze VOC-stop in september hebben we de draad weer opgepakt en zijn we eind september met een aantal van onze veteranen naar een matinee-voorstelling van Soldaat van Oranje de Musical geweest. Iedereen was diep onder de indruk van deze geweldige musical.

Sunsetmarch

Toen kwam in  oktober de jaarlijkse tocht over brug “de Oversteek” bij Nijmegen. Ieder jaar op de 4e zaterdag van oktober lopen we met wat veteranen deze “sunsetmarch”.

V.O.C.

En zo komen we alweer aan in november, het laatste Veteranen Ontmoetings Centrum van dit jaar.. W hebben met een groep weer veel lol gehad in het gebouw van Caleidoz aan de Hooge Bongert 3 in Zevenaar. Ook aan het personeel en de vrijwilligers weer onze dank voor hun inzet voor onze stichting.

2019 een nieuwe start!

2019 zal het jaar worden van de verandering en het breken met tradities. Zoals in 2018 al aangekondigd was het de laatste keer dat we het spektakel organiseerden op het Raadhuisplein. Er zit iets nieuws in de pen dat we nog niet met u kunnen delen, maar leuk wordt het wel dat garanderen we u! Als eerste starten we op zaterdag 19 januari met onze Nieuwjaarsborrel, u leest er meer over hier op de website of in onze nieuwsbrief. Het kan ook zijn dat u van ons persoonlijk een uitnodiging krijgt. Vooralsnog is het nog niet zover dus: